28 de setembre del 2009

Selènika



Ja en tenim una altra! (i amb aquesta en van 11) Per mi ha sigut la més ràpida, o si més la mitjana més ràpida de totes les meves participacions. El terreny era molt rodador, i les pujades dures bastant escasses. El recorregut estava bé, encara que pel meu gust n'hem fet de molt millors. Destacar la pujada a Serrateix (una clàssica de l'antiga Rasos-Manresa) i els també clàssics senders de l'arribada (al costat de Santpedor).

Em anat pràcticament tota l'estona amb el Jordi i el Mines (també hi havia uns 1300 ciclistes més però no els coneixia a tots), sempre es fa més amè si vas amb algú que si vas sol. El Pep anava a un altre ritme i no l'hem vist fins a l'arribada (Top 30).

En la part final, les rampes han fet acte de presència i m'han obligat a fer parades involuntàries per estirar. Afortunadament, un cop les cames estaven recuperades, tornava a la càrrega per atrapar els companys.

Destacar com a nota curiosa que a l'arribada hem trobat sprinters que es prenien molt seriosament el fet d'arribar amb la posició 150 en comptes de 160 tenint en compte que tampoc no era cap cursa, en fi...

Diumenge si no hi ha res de nou, travessarem el Túnel per anar a la Cerdanya.

Un somriure del Pep per començar el dia

Mines, deixa les drogues (pensa el Marc...)

La multitud esperant la sortida...

L'Helena sempre amb un somriure

Aquests del meu darrere, els he de guanyar a tots